caddebet
728-90-reklam-alani 
The Mind’s Eye izle

Zack Connors ve Rachel Meadows inanilmaz psikokinetik gucler ile dogmuslardir. Gücleri ortaya ciktiktan sonra kendilerini Michael Slovak'in tutsaklari olarak bulurlar. Michael onlarin guclerini ele gecirmek isteyen saplantili bir doktordur. Onun elinden kacmayi basarirlar fakat doktor peslerini kolay birakmayacaktir.

15 Yorum yapılmış

  • dyg
    3 Şubat 2017 | Cevapla

    harbiden insanüstü bir güç, adamlar bağırıp duruyo...

  • aziz
    21 Ağustos 2016 | Cevapla

    çok sıkıcı 10 /3

  • Murathan
    13 Ağustos 2016 | Cevapla

    Bu ne arkadaşlar herkes şunu ekle bunu ekle diyerek film istiyor.Film hakkında yorum yazmıcaksanız yazmayın beyler lütfen

  • Enes
    7 Ağustos 2016 | Cevapla

    veysel abi magi yi ne zaman siteye koycan

  • MerveNazLi
    7 Ağustos 2016 | Cevapla

    Psikokinetik güçleri başarıyla anlatan bir film olmuş bence. Ancak daha da hareketli, gerilim ve aksiyonun tavan yapacağı sahneler olabilirdi. Sıkılmadan izlediğim bir film oldu. Benim açımdan 6 puanı hakediyor. Emeğinize sağlık.

    • Korkufan
      30 Ekim 2016 | Cevapla

      Tarayıcılar var onu izle de gör psikokinetik olayını hası o film bu filmde idare eder ama o filmin yanına yaklaşamaz hatta seri halişndedir

  • Divx
    7 Ağustos 2016 | Cevapla

    konusunun güzel fakat oyunculuk ve prodüksiyonun vasat olduğu bir film. kaliteli oyuncular ve prodüksiyonla güzel bir film olurmuş...

  • Tuğba
    7 Ağustos 2016 | Cevapla

    Admin sitenizi severek takip ediyorum ve Train to Busan diye kore filmi var yeni vizyomda galiba oek bilgim yok konusu ve fragmanı mükemmel bulursanız lütfen sitenize ekler misiniz? Lütfen :)

    • Tuğba
      7 Ağustos 2016 | Cevapla

      Zombi filmi bu arada yazmayı unutmuşum.

  • Diyar
    7 Ağustos 2016 | Cevapla

    10/4 emeğe saygı

  • pınar
    7 Ağustos 2016 | Cevapla

    yükleyenin ve çevirenin emeğine sağlık... ama senaryo çekim vs... yani film olarak zaman kaybı...

  • arzu
    7 Ağustos 2016 | Cevapla

    The Harvesting 2015 bu filmi altyazılı olarak ekleseniz sitede yok izleyemedim ya bir aile yeni eve geliyor öyle bir konusu var orda gizli güc falan süper bişe ama altyazılı olsa bulursanız ekleyin lütfen

  • Şeyma
    6 Ağustos 2016 | Cevapla

    Veysel bey şeytanın oyuncakları filmini yükler misiniz lütfen 🙏

  • Tayfun
    6 Ağustos 2016 | Cevapla

    Veysel bey bu gece dsmartta saat 12de hasan Karacadağin filmi Magi var yuklermisiniz siteye

  • Filmkorku Veysel
    6 Ağustos 2016 | Cevapla

    Alternatifler birazdan yüklenecektir.

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
XX 2017 izle
XX 2017 izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 4.7/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Don’t Knock Twice izle
Don’t Knock Twice izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 5.4/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Türkçe Altyazılı
İçeride Filmi izle
İçeride Filmi izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 4.4/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Sorgenfri – What We Become izle
Sorgenfri – What We Become izle
Yapım Yılı : 2015
Imdb Puanı : 5.8/10
Türü : 2015 Korku Filmleri, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj, Zombi Filmleri
Halka 3 izle
Halka 3 izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 0.0/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
All I Need izle
All I Need izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 4.5/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı