The ABCs of Death 2 2015

The ABCs of Death filminin ikinci versiyonunda, 26 farklı hikaye karşımızda. Yine hepsinin tek bir ortak noktası var: Ölüm. Ölümün alfabesini oluşturmak için biraraya gelen korku türünün en iyi filmlerinini yönetmenleri, karşımıza ölüm yollarını harfler ve sözcüklerle açıklayan yeni bir antoloji ile çıkıyorlar. En az ilki kadar iddialı olan bu antoloji bakalım korku türünde iddia edildiği kadar iyi bir başarı yakalayabilecek mi? Filmkorku iyi seyirler diler.

Serinin Diğer Filmleri
The ABCs of Death 2012
The ABCs of Death 2012
Yapım Yılı : 2012
Imdb Puanı : 4.7/10

26 Yorum yapılmış

  • Sebla
    30 Mart 2016 | Cevapla

    video silinmiş açamıyorum

  • Ali Mustafa
    1 Kasım 2015 | Cevapla

    Aslında çok iyi gidiyordu şu sonuncu japon olmasaydı. abi 3 saatdir kaşınıyorum. Öf o çiçek iğrenç alnındaki yaralar tumurtaların çıkması ıyyyyyyyy :( Müthiş bişey olmuş ümumen...

  • tarık
    2 Ağustos 2015 | Cevapla

    film güzeldi ama çeviren arkadaş keşke kelimeleri de çevirseydi

  • Anıl
    17 Temmuz 2015 | Cevapla

    Bu filmi korku filmi olarak izlemek saçma olur çünkü daha çok kısa videolar halinde çok fazla yönetmen ve senaristin ölmek için ne kadar çok yol olduğunu kendi hayal dünyasına göre anlatan videolar olarak düşünün bana kalırsa her bölümünden ayrı ayrı filmler çıkar kesinlikle izleyin

  • boncuk
    5 Mayıs 2015 | Cevapla

    filmden çok burdaki yorumları izleyerek ztn bir flm izlioz içine ettiniz ztn flmn :D

  • cengobar
    8 Nisan 2015 | Cevapla

    Öncelikle filmin adı Ölümün Alfabesi , özelliği ise 26 yönetmene 26 harf veriliyor ve onlarda bu harfle başlayan , korkuyu çağrıştıran kelimler türerip , o kelimeyi içeren kısa filmler yapıyorlar. Yani tüm bir film beklemeyin. Filmlerin bir kısmı saçma olmuş , bir kısmı ise ince bir zekayla çekilmiş. Boş vaktim var diyorsanız izleyin. ekşın arıyorsanız başka filme bakın.

  • Ugi
    4 Nisan 2015 | Cevapla

    Birkaç film hariç genel manada iyi,hatta ders alabileceğimiz hikayeler bile mevcut,beğendim

  • ARENAS
    3 Nisan 2015 | Cevapla

    İlki sanki biraz daha iyiydi. Bölümler çok kısa . Tam bir şey olacak mı derken bitiyor . Bazı bölümler çok kötü bazıları eh işte. Boş vaktiniz varsa izleyin. Zaten ilk 10 dakikada fikir sahibi olursunuz.

  • artemis
    2 Nisan 2015 | Cevapla

    yorumlara güveniyorum izlemeyeceğim:)

  • gül
    2 Nisan 2015 | Cevapla

    saçma sapan bir şey ..bu ne bea bunu hangi akla hizmet film diye yapmışlar .

  • korkumn
    2 Nisan 2015 | Cevapla

    izlememeniz şiddetle tavsiye ilkinide izlemedim bunuda izlemem böyle film olmaz arkadaş

  • yulya
    2 Nisan 2015 | Cevapla

    hayatimda boyle gereksiz sacma bir film gormedim.admin boyle sacma filmler yuklemeseniz daha iyi olur

  • gelsomino
    1 Nisan 2015 | Cevapla

    o s x ve y z bölümleri güzeldi diiğerleri ise çok yarımyamalak kalmış zaman yüzünden bana göre vhs serileri daha başarılı seriler bana göre tabii

  • azeri
    1 Nisan 2015 | Cevapla

    Valla admin bitanesin..Azerbaycan da yaşıyorum ve sinema olayı sıkıntılı burda.sayende en son filmleri ağız tadı ile izliyoruz. Adresini ver sana en kralindan özel yapim votka yollayayım. Emegine sağlık

  • maksimillian
    1 Nisan 2015 | Cevapla

    bu filmin ismini görünce temizliğin abecesi reklamı aklına gelen tek benmiyim acaba :D

  • Nur16
    1 Nisan 2015 | Cevapla

    Gerilimi gayet iyiydiler..tavsiye edilir..şimdi Julia da sıra pek kıymetli Adminime teşekkürler..

  • azucar
    1 Nisan 2015 | Cevapla

    Ikinciside birincisi kadar guzeldi.Birbirinden degisik.kisa gerilimve korku filmleri.Tavsiye ediyorum.

  • Arin
    31 Mart 2015 | Cevapla

    ben ilkini de begenmistim ikincisisde guzel..birbirinden farkli hayal guclerinin kendi yansimalarini gormek hos..izleyin derim:)

  • FilmkorkuOrgHastası
    31 Mart 2015 | Cevapla

    Admin yorumumu dikkate almıştın ilgilieneceğini söylemiştin ama galiba boşvermişsin . Neolurda şu alternatif playerlere videoraj da eklesen .

    • Filmkorku Veysel
      31 Mart 2015 | Cevapla

      Olurmu canım aklımda o iş bugun siteye büyük bir saldırı aldık onunla uğraşıyordum. Editörler girmiş konuları.

  • ftm
    31 Mart 2015 | Cevapla

    Sakin izlemeyin

  • nur16
    31 Mart 2015 | Cevapla

    Adminleri kralı şahı yine filmleri yardırmış valla..evet gece başlasın

  • ufuk
    31 Mart 2015 | Cevapla

    Fragmanı falan mı yanlış yaa :D :D bildiğin komedi-korku yapmış adamlar fragmanı beni acaip soğuttu fılmden gün içinde izleyen arkadaşlar yorumlar lütfen

    • korkumen
      2 Nisan 2015 | Cevapla

      filmi izlerse tüm filmlerden soğuya bilirsin

  • Alizamin
    31 Mart 2015 | Cevapla

    Fragmanindan bir sey anlamadim ama izleyecegim iddiali etmisler

  • yuksel
    31 Mart 2015 | Cevapla

    filmler güzelde ıdm indirmiyor. mail ru yaparsanız memnun olurum

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
The Crucifixion – Korku Kayıtları – izle
The Crucifixion – Korku Kayıtları – izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 5,1/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Mother! – Anne! izle
Mother! – Anne! izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 6,8/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Türkçe Altyazılı
The Limehouse Golem
The Limehouse Golem
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 6,3/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Talon Falls izle
Talon Falls izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 5,3/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Demons izle
Demons izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 4,1/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Amityville The Awakening izle
Amityville The Awakening izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 5,2/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı