“Canli 
Ölüm Kapanı – Dark Floors 2008 izle

Hasta olan küçük kızının hastanede iyi bakılmadığını düşünen baba, kızanı hastaneden çıkarma kararı alır. Fakat bu sandığı kadan kolay olmayacaktır. Bu hastaneden çıkış yok. Hastenenin her çıkış kapısı farklı bir kabusu açılıyordur. Acaba babası küçük otistik kızını bu durumdan kurtarabilecekmidir? Filmkorku iyi seyirler diler.

“Canli

37 Yorum yapılmış

  • ismail
    11 Haziran 2016 | Cevapla

    ben filmi anlayamadım,bana saçma geldi.belki anlarsanız size güzel gelir.belkide filmde anlaşılacak bişey yok.konu yok.neyse emeğe sağlık.

  • Ayka H-va
    1 Şubat 2016 | Cevapla
  • Ayka H-va
    1 Şubat 2016 | Cevapla

    dehset filmdi.Bu film qeder duwuy,gulunc film gormemiwdim.Sonu menasiz biten ve bawdan ayaga kimi usaq fantaziyasiyla yazilmiw film.

  • Metin
    2 Ocak 2016 | Cevapla

    Çok Saçma ben i bir filmin hakını yemem ama inanın ki Saçma arkadaşlar Admin arkadaşımıza laf yok bulmuş yüklemiş yinede elerine salık👀👌

  • cidooo
    19 Eylül 2015 | Cevapla

    çok güzel bir filimdi

  • eminemeliketukel
    15 Eylül 2015 | Cevapla

    sonuna kadar izledim bişianlamadım

  • SERTER
    12 Eylül 2015 | Cevapla

    filmin sonu yok onun dışında sonu beklemezseniz zevkli bi film ama dediğim gibi kesinlikle sonunda nolucak diye düşünüp izlemeyin .. gruba dikkat ;)

  • SERKAN
    12 Eylül 2015 | Cevapla

    RUH,HAYALET,CANAVAR,KURT ADAM HEPSİ VAR.EŞSİZ BİR KORKU FİLMİ...MUTLAKA İZLEYIN ADMIN TESEKKURLER

  • aydin
    12 Eylül 2015 | Cevapla

    Veyselbey dublajlarin yanina altyazili part ekleyemez misiniz rica etsek dublajn izlemeyi sevmeyen cok kisi var sitede?

  • Aşina
    12 Eylül 2015 | Cevapla

    Film hakkında yorum yapan olmamış pek... ben yorum yapayım dedim ama baştan söyleym benim ki taraflı bir yorum olacak :) bu filmin senaryosu ortalama ama senaryo kimin umurunda Lordi'ye hastayım :D sırf o grup için bu film izlenir .... bu yorumu okuyan ve filmi izlememiş olan arkadaş evet sen ;) dünyayı kurtaracak falan değilsin ve yeterince boş zamanın var, bence triplere girme de izle filmi :D

    • didem
      12 Eylül 2015 | Cevapla

      oha filmde lordi mi var?!??!?!!?!?!?? HARD ROCK HALLELUJAH O ZAMAN:DdDdDdDDD

  • Aşina
    12 Eylül 2015 | Cevapla

    BENİ KIRMAYIP FİLMİ YÜKLEDİĞİNİZ İÇİN ÇOOO...OOOK TEŞEKKÜR EDERİM VEYSEL BEY :)

  • orxan
    24 Ocak 2015 | Cevapla

    film cox gozeldi ancaq agil qarisdirir ve basi ile sonu bilinmir

  • essens
    13 Ocak 2015 | Cevapla

    Anlamsız saçma sapan bir film olmuş, tamamen zaman kaybı, olayın sonunda çözüleceğini düşünenler..büyük bir hayal kırıklığı sizleri bekliyor.

  • yasin
    7 Aralık 2014 | Cevapla

    bı fılmi bukadarmı uyduruk gaydırık, yaparlar ya pessssssss

  • sea
    21 Kasım 2014 | Cevapla

    aksiyon sahneleri daha fazla olabilirdi buna karşın orta şekerli ve gerilim ağırlıklı bir korku filmi...

  • aziz
    16 Kasım 2014 | Cevapla

    çok sıkıcı ve ucuz bir film .bir de korku sinemasında dublaj olayı filmi bozuyor orijinal dilli ve alt yazılı olması gerektiğine inanıyorum

  • canac2
    16 Kasım 2014 | Cevapla

    alınan puanı haketmeyen bir film kısaca vasat bir filmde konu seyirciye aktarılamıyorsa sıkıntı var demektir cidden sitede ki en kötü zaman kaybı filmlerinden biri . ! 5/1

  • BİLGE
    15 Kasım 2014 | Cevapla

    İşte gerçek korku filmi,zombiler,azılı yaratıklar,ruhlar...gerilim,korku hepsi var.Ayrıca yüksek tempolu.El kamerasıyla çekilmiş,bunaltıcı ve anlamsız diyaloglarla dolu filmlerden değil.Birçok filmden daha iyi bence,sıkılmadan seyredilir. Eklediğiniz için çok teşekkürler..

  • erdem
    15 Kasım 2014 | Cevapla

    @DİLEK, film orta kalite... esaslı bir gerilim bekliyorsan eğer düş kırıklığı yaşayabilirsin... anlamsız bulduğum sahneler de çok... eğer büyük bir beklentin yoksa sıkılmadan izleyebilir, vakit geçirebilirsin... tabii, emekleri için VEYSEL'e teşekkür etmeden noktayı koymayayım...

  • dilek
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    ya allah aşkına birinizde film le ilgili yorumyaptım yorumların tamamıdı okudum sayenizde

  • korkma yavrum
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    dabbeyi,azazili, siccin i hepsini lütfen admin yerli yapımlarıda istiyoruz....istiyoz, istiyoz,istiyoz.... :0)

  • hayalet
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    selam çok güzel bi site. emeği geçen herkese teşekkürler.. azem cin karası filmini yüklermisiniz lütfen?

  • mkdds
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    aynen dabbeyi bende sinemada izledim gürültüden başka bişey yok siccin daha iyi

  • htce
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    dabbe zehri cin i sinemada izledim. beklenılcek kadar iyi bi film değil beklentınızı çok yüksek tutmayın derim :)

  • djozgur
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    admın azazil düğüm ve dabbe 5 eklicekmsn ? mümknse bide siccin

  • Sandman
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    biride film nasıl diye yazmamiş yaaa

  • Alih4N
    14 Kasım 2014 | Cevapla

    Admin yorumları okuyodumda :D , bu ruhlar bölgesi 3 nezaman çıkar yav :D

  • tuba
    13 Kasım 2014 | Cevapla

    öncelikle tekrardan emeğinize sağlık diyorum sitenin bağımlısı oldum benimde bir ricam var the walking dead 5.sezonu ve lütfen rec4 eklermisiniz yeni filmlere yer vericeğinizi belirtmişsiniz lütfen rec4 sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden teşekkürler

  • canac2
    13 Kasım 2014 | Cevapla

    dabbe zehri cin yüklenmesini istiyorum lütfen

  • Kemal Aslan
    13 Kasım 2014 | Cevapla

    Veysel bey 1-2 kere yazdım ama cevaplamadınız acaba Dabbe 5 Zehri Cin filmi siteye ne zaman eklenicek :(

    • canac2
      13 Kasım 2014 | Cevapla

      dabbe zehri cin lütfen birçok yorumda gördüm dabbe zehri cini istedıklerını sızde istek olursa demiştin benim saydım 10-15 kişi var dahada vardır ama cok yorumları okumuyorum

  • dilara
    13 Kasım 2014 | Cevapla

    the pet: http://www.imdb.com/title/tt0825728/ ve the image: http://www.imdb.com/title/tt0073589/ Dorei: http://www.imdb.com/title/tt1163761/ filmlerini altyazılı olarak eklemenizi rica ediyorum en azından birini ekleyin lütfen bir çok arkadaşım da bu filmleri bekliyorlar, en azından ekleyip ekleyemeyeceğiniz hakkında bir bilgi verirseniz çok mutlu olurum

    • Veysel
      13 Kasım 2014 | Cevapla

      Dilara hanım yakında istek bölümüne tekrar açacağım ozaman bu filmleri değerlendirmeye alıp çevirebiliriz. Fakat şuan vizyona girecek çok fazla korku filmleri var elimizde ilk olarak onlara ağırlık verdiğimiz için, istekleriniz biraz geçikebilir.

  • semra
    13 Kasım 2014 | Cevapla

    o zaman sanırım charmed dizisini de eklemenizi rica edebiliriz 5. sezondan sonrasını izleyemedim ve çok merak ediyorum...

  • Furkan Emre
    13 Kasım 2014 | Cevapla

    İlk yorum benden Emegınıze saglık sımdı ızlıyecegım ıns guzeldır seviliyorsun veysel abı bu arada bı ıstegım olcak the walkıng dead ve the under dome dızılerını sıteye eklermsn özellıkle the walkıng dead 5.sezonları :)

    • Veysel
      13 Kasım 2014 | Cevapla

      Dizi olayına yakında belki hardcore bir giriş yapabilirim :)

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Online Film Tartışma
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
Nefesini Tut – Don’t Breathe HD izle
Nefesini Tut – Don’t Breathe HD izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 8.3/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj
Huset 2016 izle
Huset 2016 izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 4.5/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Türkçe Dublaj
Merhamet 2016 izle
Merhamet 2016 izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 5.1/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Türkçe Dublaj
Don’t Blink izle
Don’t Blink izle
Yapım Yılı : 2014
Imdb Puanı : 4.8/10
Türü : 2014 Korku Filmleri, Türkçe Dublaj
Kevin Hakkında Konuşmalıyız HD izle
Kevin Hakkında Konuşmalıyız HD izle
Yapım Yılı : 2011
Imdb Puanı : 7.5/10
Türü : 2011 Filmleri, Gerilim Filmi, imdbden 7 üstü puan alan korku filmleri, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj
Lanetli Kız – Türkçe Dublaj izle
Lanetli Kız – Türkçe Dublaj izle
Yapım Yılı : 2012
Imdb Puanı : 6.1/10
Türü : 2012 Filmleri, Türkçe Dublaj
Reklam
cialis cialis