Nightlight 2015

İntihar eden gençlerle dolu bir tarihi olan ormanda gizemli bir oyun oynayan beş arkadaş. El kamersıyla çekilmiş bu filmde pek çok gergin an bulunuyor. Her yerde görülen kamera sallama, ölü hayvan, paranormal öğeler gibi özellikleri bir araya toplayan klişe bir film mi yoksa gerçekten korkudan titremenize mi sebep olacak? Filmkorku iyi seyirler diler.

46 Yorum yapılmış

  • Yobazkull
    1 Kasım 2016 | Cevapla

    Gayet gerilimli ve urkutucuydu.benm anlamadigim film izlemeyi bilmeyenler neden film izlerler?illa ki ahım şahım konusu olmasi mi gerek.bir kere de o beyninizdeki 3.gözünüzle hayal gücünüzü çalıştırın ve kendinize bir karakter seçip filmin içinde hayal edin.bakalım korkuyor musunuz?korkmuyor misunuz?olumsuzsa sizin tarziniz veya korkularıniza hitap etmiyordur o yapimbu kadar.yok efektmis yok sesmis yok geyikmis.eyvallah daha guzel de olabilir belki .ama siz daha beyninizde kuramadiginiz hayali bir baskasinin yapip önünüze hazır koymasını bekliyorsunuz.eksiklikleri kendi ic dunyanizda tamamlayip keyf almaya bakin.OLUMSUZ ABUK SUBUK YORUMLARINIZDAN GINA GELDI.KORKU KOLİK BIRIYIM.2 AYDIR 2 FILM IZLEYEMEDIM SIZIN GIBI ÖZÜRLÜLER YÜZÜNDEN.Artik yorumcularin arasindan kafama denk kisilerin yorumlarina dikkat ederek seciyorum.bu gilmi de hic yorumlara bakmadan izledim.bayilmadim.ama korku urperti gerilim iyiydi.yune de kotu yorumlar yapilmis.BIR DAHA YORUMLARA BAKARAK KARAR VERMEYECEGIM.

  • arjin_83
    26 Mayıs 2015 | Cevapla

    Çok sıkıcı bir filmdi. Zaten el kamerasıyla çekilmiş. Başım döndü koşmalardan..Konusu da sevgilinizden gizli bişey yapmayın, yoksa canınızı okur :)

  • korjawa
    30 Nisan 2015 | Cevapla

    bomboş saçma sapan bir film ne olduğu belli değil iki kamera oyunu bol ses efekt tamam bu kadar kolay mı ya film çekmek şu filmi herkes çeker konu yok bişi yok . sakın bulaşmayın.

  • T-DVL
    6 Nisan 2015 | Cevapla

    aslında iyi bisey cikabilirmis ama filmde bazi seyler sürekli kendini tekrarliyor ve bi süre sonra cok sıktı güzel bi kısa film olabilirmis ama böyle uzun bi film icin konu cok bos oyuncular yeni zaten bisey beklemeyin..her dakika daha da geriliyor film..yorumlardaki gibi "ne iyi ne de kötü" tarzı bisey =) 4/10

  • sahra
    5 Nisan 2015 | Cevapla

    gzl ya yorumlar kafa karıştırıcı izlenir gzl film

  • iltihap
    1 Nisan 2015 | Cevapla

    izlenmeyebilir

  • Denghesiz
    1 Nisan 2015 | Cevapla

    Film fena değil,ama kesinlikle iyi de değil.Belki hastane ortamında gecenin 2 sinde izlediğim için biraz kastı beni :)Tabi birde kulaklıkla izlemenin verdiği olay vardı.

    • Cineman
      1 Nisan 2015 | Cevapla

      Aynen katılıyorum.Film öyle iyi değil ama kötü de değil.Eh işte idare eder...Eğer bir korku filmini geceyarısı evde tek başına ve karanlıkta izlerseniz etkilenmemeniz mümkün değildir.Özellikle korku filmlerine sürekli "saçma,berbat" gibi yorumlarda bulunan yorumculara bu formülü tavsiye ediyorum.

      • hale
        2 Nisan 2015 | Cevapla

        cineman :) film için yorumumda 'berbat' sıfatını kullandım :) iyi değil,kötü de değil 'bu da sizin yorumunuz) bence çelişkidir :) o yüzden berbat dedim...admin'e sonsuz teşekkürler!!! bizi filmsiz bırakmadığı için...ama siz neden yorumlarımıza eleştiri getiriyorsunuz...emeğe saygı ayrı birşey :) ...esenlikler dilerim.....

        • Cineman
          2 Nisan 2015 | Cevapla

          Sizin yorumunuzu okumadım.Filmlere "Berbat" ya da "Berbat ötesi" diyenleri kişisel değil genel anlamda eleştirdim.Ve bu kişilerin yorumlarını da dikkate değer bulmuyorum.......Bana gelince.Benim bu filme iyi de değil kötü de "Eh işte idare eder" yani "Fena değil" yorumumu "çelişkili" bulmanıza bende şaşırdım.Zira bir filme "Fena değil" demenin çelişki olduğunu ilk sizde duydum.Biz Türkler iyi ve kötü arasındaki filme "Fena değil" deriz.İngilizcede ise "Not bad" denir.İMDB puanı ise 10 üzerinden 4.8.Yani "Fena değil".

          • hale
            2 Nisan 2015 | Cevapla

            biz türkler,berbat bulduğumuzda berbat da diyebiliriz :) ingilizce açıklamanız için ayrıca teşekkürler :) ben de iyi de değil,kötü de değil yorumunu çelişkili buldum işte :) amacım sizi kırmak ya da sataşmak değildi!!! hoş sanal ortamda kişiler istese de birbirini kırmaz....fikrimi beyan ettim,kusura kalmayın....tekrar esenlikler dilerim :)

  • cengobat
    31 Mart 2015 | Cevapla

    Emeği geçen herkesi Allah bildiği gibi yapsın :) Bir grup genç ormana gidiyor ama bu sefer hepiniz öleceksiniz diyen bir ihtiyar veya oraya giden bir daha geri dönmedi diyen pis pasak için bir yerli yok. Bir iki gerilim sahnesi var konu yok

    • Cineman
      1 Nisan 2015 | Cevapla

      Kardeşim bu nasıl bir yorum !!!??? " Emeği geçen herkesi Allah bildiği gibi yapsın " !!!??? bu resmen beddua.Yani admine ve çeviri yapanlara beddua etmişsin.Bunu bilinçli mi yoksa bilinçsiz mi yazdın bilmiyorum ama çok yanlış bir yorum olmuş.

  • renk
    31 Mart 2015 | Cevapla

    sevdim sağlam gerilim başarılı ....!

  • hale
    30 Mart 2015 | Cevapla

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  • BİLGE
    30 Mart 2015 | Cevapla

    Son zamanlardaki en iyi ses efektlerine sahip.Tüm filmlerdeki o birbirinin aynısı ciyaklama efektini ''çok şükür'' bu filmde duymadım.Artık çok değişik konular beklemiyorum ama yine de gayet güzeldi,izleyin arkadaşlar...

  • erdemerdem
    30 Mart 2015 | Cevapla

    biraz izledim ama sarmadı çünkü artık bu tarz filmler doğaçlama yapılmış gibi geliyor.. abartı efektler 25. kare tekniğiyle film çekmek çok basitleşti.. Veyselcim senin ellerine sağlık

  • Denghesiz
    30 Mart 2015 | Cevapla

    Teşekkürler.su an izlemeyi düşünüyordum.iyi oldu yorumun.bakayım o zaman .yormuycak çerezlik birşey ariyordum

  • alya
    30 Mart 2015 | Cevapla

    Blair Cadisi'nin ucuz bir kopyasi......... mukayese bile edilemez....

    • Denghesiz
      30 Mart 2015 | Cevapla

      Blair cadısının ucuz bir kopyasını.şu an algılarım kilitlendi.o filmden daha ucuz bir film olma ihtimali benim bu filmin yönetmeni olma ihtimalinden bile daha düşük.cidden o kadar kötü mü ya

      • PlaCebOo
        30 Mart 2015 | Cevapla

        ucuz bi kopyasi denemez.. daha iyi oldugu kesin günümüz gençligine uyarlanmişi denebilir.. ya film güzel aslinda konusu çok ergen olmuş.. acaip ergen muhabbeti yani :S

      • chucky
        2 Temmuz 2015 | Cevapla

        şu blair cadısını kötüleyenlere de tırt oluyorum zamanına göre iyi bir film anlamıyorsanız da kötü konuşmayın en azından.

  • YORUMCU
    29 Mart 2015 | Cevapla

    Sayın Veysel Bey bu filmin vip tek part kısmındaki oynatıcı gayet iyi anında doluyor kasma yok vs değiştirilmesin lütfen! Hatta bütün filmleri bu video oynatıcıda yüklerseniz daha iyi olur İyi çalışmalar dilerim

  • FilmkorkuOrgHastası
    29 Mart 2015 | Cevapla

    Merhaba admin . Senden ricam , lütfen video alternatifleri arasında Videoraj player inide eklemen . çünki hd görüntüde bile kasma olmuyor . Hatta vip player bile yapabilirsiniz. Lütfen dikkate alın filmleri yüksek kalitede ve kasmadan izlemek istiyoruz

    • Filmkorku Veysel
      29 Mart 2015 | Cevapla

      Bugun bir bakıcam Videoraja

      • FilmkorkuOrgHastası
        29 Mart 2015 | Cevapla

        Mükemmelsin admin. izleyici yorumlarını dikkate aldığın için sonsuz teşekkürler ...

  • greenday
    29 Mart 2015 | Cevapla

    korku ve gerilim için uygun bir ortamdı ama filmde bişeyler eksik gibiydi, korku ögesi iyi kullanılamamış ve aşırı teen slasher a bağlamışlar işi.

  • Es'Samet.
    29 Mart 2015 | Cevapla

    Lavinya senin adın şulemi ?

  • PlaCebOo
    29 Mart 2015 | Cevapla

    fena film degildi.. el kamerası ormanda blair tarzı olmuş.. muhabbeti baglamak için ugraşmişlar.. konu basit.. ses çok fazla geldi olur olmadik yerde basmışlar son ses.. kan efektlerinde kullandiklari mısır şurubunu bile gösterdiler.. eylenmek için çekmişler beklentileri onlarin da çok büyük oldugunu sanmiyorum ama ciddi bir iş yapmişlar sonuçta bizim karadedeler olayı filminden konu olarak ne kadar da vasat olsa daha profesyoneldi.. ne diyim boş vakti olan izlesin..

    • Lavinya
      29 Mart 2015 | Cevapla

      masallah hicbir filmide begenmiyorsunuz hangi filme baksam sizin olumsuz dusunceleriniz saygilar

      • PlaCebOo
        30 Mart 2015 | Cevapla

        filmi begenmedim diye bir yorum yazdigimi hatirlamiyorum.. filmi eleştiriyorum nacizane kendimce.. katilirsiniz katilmazsiniz size kalmiş.. izleyip siz de yazabilirsiniz düşüncelerinizi film hakkında.. hatta begenirseniz övüp övüp bitiremeyebilirsiniz de.. :))

  • cenkdonmez
    29 Mart 2015 | Cevapla

    admin emeğine sağlık ama çok vasat bir film :(

  • Fatih
    29 Mart 2015 | Cevapla

    Hep aynı konu ya bu kadar basit mi korku filmi yapmak ? Admin bi el at gözünü seveyim bu konuya.

  • kadir
    28 Mart 2015 | Cevapla

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  • YORUMCU
    28 Mart 2015 | Cevapla

    Filmin konusu rivayete göre ormanın bi bölgesinde bi kilise var ve bu kiliseye sakın girmiyceksin ne olursa olsun ormanda bir yere adını kazımıycaksın vs...El kamerasıyla çekilmiş baştan sona durgun tipik şeytan filmi. Filmden gerçekten anlayanlar için zaman kaybı..Blair cadısı ile eş tutulabilir.

  • Alizamin
    28 Mart 2015 | Cevapla

    Bir Kerede El Kamerasiz cekin artik Sıkdılar bu el kameralı filmler :/

  • Es'Samet.
    28 Mart 2015 | Cevapla

    yaw korkdular korkuttular kovalındılar kaçdılar ama kimden kamera onu hiç gösdermedi kimden kaçdi kim yapdı bunlara kim öldürttü bunları bu güne kadar sewdim ilk korku filmleri hep el kamerası çok sewıyorum böle el kamera filmlerini bazende anlıyamıyom işte

  • RedemptioN
    28 Mart 2015 | Cevapla

    Begenmedım amacsız sacma sapan bısey .. Bosa zamn kaybıydı.. Emegınıze saglık admincim...

  • Banu
    28 Mart 2015 | Cevapla

    bol miktarda ses efektleri varr farklı bir film ..

  • YORUMCU
    28 Mart 2015 | Cevapla

    Bu filmin linkini dün yorumda paylaşmıştım teşekkürler veysel bey emeğinize sağlık yeni filmlere ulaşabilirsek böyle iyi oluyor hafta sonları iyi günler olsun

  • gelsomino
    28 Mart 2015 | Cevapla

    ejecta dan sonra abdurrahman çelebi misali gibi geldi bana bir iki sahne gerçekten iyiydi ayrıca durağan asla değil sürekli yaprakların arasından bir şey fırlaycakmış hissi var izlerken sıkılmadım

  • Demir
    28 Mart 2015 | Cevapla

    son 1 haftadır izlediğim filmlere kıyasla iyi bir gerilimdi, özellikle sonlara doğru gerilim artıyo. Bitek bastaki klasik espiri sahnelerini begenmedim artık her korku filminde görmekten bıktım. Bi de el kamerası olayı var ama bu filmde rahatsız etmedi handcam nedense..

  • ymca
    28 Mart 2015 | Cevapla

    artık nefret ediyorum el kamerasıyla çekilen filmlerden en kralı olsa izlemem hoşlananlar izleyebilir .yine klişe olaylar 3 5 arkadaş toplanır bugün ölecez ama değişiklik olsun ormanda ölelim der birtanesi atılır hemen tamam ölecez ama lütfen saçma sapan ölelim der hatta içlerinden başka bir embesil ölürken selfi çektirelim der yani konu bu tamaranın gözünü seveyim

    • tolgaressam
      28 Mart 2015 | Cevapla

      aynen katılıyorum. öyle saçma yerler olur ki korku filmindn çok gülersin :)

  • Sedat
    28 Mart 2015 | Cevapla

    HELAL OLSUN VEYSEL.

  • Denghesiz
    24 Şubat 2015 | Cevapla

    Güzele benziyor.Sahneler felan iyi tasarlanmış.

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
House By The Lake izle
House By The Lake izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 4,0/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
The Crucifixion – Korku Kayıtları – izle
The Crucifixion – Korku Kayıtları – izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 5,1/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Mother! – Anne! izle
Mother! – Anne! izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 6,8/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Türkçe Altyazılı
The Limehouse Golem
The Limehouse Golem
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 6,3/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Talon Falls izle
Talon Falls izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 5,3/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Demons izle
Demons izle
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 4,1/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı