“Canli 
Mezarına Tüküreceğim 3 izle

Mezarına Tüküreceğim 3 filmi uzun zamandır beklenen bir devam filmiydi, ve sonunda vizyona girdi. Biz filmkorku ailesi olarak diğer tüm Korku Filmlerinde olduğu gibi bu filmide Türkiye'de ilk olarak sizlere sunuyoruz.2010'daki filmin hikayesine devam olarak, Jennifer tekrar 911'de çalışmaya devam eder ancak seri katil, tecavüzcüleri işaretlemek için 911'i kullanmaktadır. Jennifer'ın karanlık geçmişi dedektifleri kendisine yöneltir ancak aradıkları katil kendisi midir?

“Canli

62 Yorum yapılmış

  • arjin_83
    23 Mart 2016 | Cevapla

    1.Film de o kadar sinirlerim bozulmuştu ki, 2.yi izlememiştim.. Denk geldi 3ü izledim. İyi yani, idare eder.. ********cü üvey babaya inanılmaz sevindim. Hepsinin sonu böyle olsun..

  • sinem
    2 Ocak 2016 | Cevapla

    çok iyi filmdi. özellikle erkekler izlesinde kadınları küçük görmesin diye yapılmış bi BAŞ yapıt! zaten 2015 e de damgasını vurdu bence. yüklendiği ilk gün tüm sitelerde izlenme rekoru kırdı diyebilirim. Tavsiyem tüm serisini İZLEYİNİZ... :) teşekkürler

  • RedemptioN
    11 Kasım 2015 | Cevapla

    Selam gencler uzun bı aradan snr bu fılm ılac gıbı geldı .. Oncelıkle su olmamıs cok basıt kalmıs vasat vs dıyenlere bı ıkı kelamım var ; 1 . ve 2. fılmde ıntıkam nasıl alınır gorduk bu serıde ıse bunca yasanmıslıklardan bır bayan nasıl hayata tutunur nasıl tekrar guvenmeye baslar bunu goruyorsunuz.. Kaldıkı bu tur seyler seytanlı cinli fılmlerden daha onemlı gunumuzde bunu yasamıs ve yasamaya devam eden bı dunya kadın var acaba hayatlarına nasıl devam edıyorlar? Yorumlarınızı ezbere yazmayın once ızleyın anlayın snr yorum yapın lutfen... Fılm guzel ızleyın derım ..Veysel Bey Emegınıze Saglık ... Haa bıde Şaip ali aslı emrah selam olsun he bıde dengesız :D Ozledım sızlerı...

  • Yılmaz
    26 Ekim 2015 | Cevapla

    Aksiyon için biraz beklemeniz gerekecek ama kalbur üstü bir yapım olmuş yine. Ekleyenlere tşk.

  • SERKAN
    15 Ekim 2015 | Cevapla

    kaliteli.SERİNIN BUTUN FILMLERINI İZLEDİM EN İYİSİ İLK FİLM

  • özge
    7 Ekim 2015 | Cevapla

    Serinin en kötü filmi olmuş maalesef. ..

    • Legedema
      11 Ekim 2015 | Cevapla

      Bencede

  • nur16
    6 Ekim 2015 | Cevapla

    Bence bu seri de güzel di.üvey babadan alınan intikam sahnesinde basrol oyuncusunu alkışladım.kıymetli Veysel Beye şükranlar..

  • beyza
    5 Ekim 2015 | Cevapla

    çok tskler veysel bey yeni flimler bekliyozz korku adınaa

  • havva
    4 Ekim 2015 | Cevapla

    güzeldi

  • OZAN
    4 Ekim 2015 | Cevapla

    1 ve 2 serisi guzeldı ama 3. serisi tam bır hayal kırıklıgı okadar sacma sapan olmuşkı.. tam bır zaman kaybı

  • Alev
    4 Ekim 2015 | Cevapla

    tek kelime ile süper. teşekkürler

  • burak
    3 Ekim 2015 | Cevapla

    sitenizi uzun süredir takip ediyorumda bazı filmler şu şekilde alt üst siyah oluyor ve alt yazıda hoş durmuyor bu şekilde pc plazmaya bağlayıp izlemeye çalıştığımda hoş bir görüntü olmuyor bunları full yapamazmısınız bazıları bu şekilde ve internette indirme link bulup indirdiğimde bu filmin full ekran modunu bulabiliyorum ama alt yazı olmadığı için pek işime yaramıyor umarım önerimi değerlendirirsiniz .. başarılarınızın devamını diliyorum..

    • DemoniC
      4 Ekim 2015 | Cevapla

      Alt-üst siyah oluyor dediğiniz olay filmin çekim tekniğidir. Sinemaskop tekniği kullanılarak çekilen filmlerdir yani. Bu olay yönetmenden yönetmene göre değişiklik gösterebilir. Yönetmen bu tarz bir çekim tekniğini ister kullanır ister kullanmaz; kısacası keyfine bağlıdır. Eğer 2014 yapımı Interstellar / Mommy vb. filmleri izlerseniz ne demek istediğimi daha net anlarsınız. Yönetmen bazı sahnelerde sinemaskop kullanırken, bazı sahnelerde kullanmamıştır. Görüntü full ekran olur mu olmaz mı konusuna da açıklık getireyim : Birtakım programlar sayesinde yapılabilir ancak orijinalliğini kaybeder. Eğer çekim aşamasında sinemaskop kullanılan bir filmi alıp full ekran yapmaya kalkarsanız, görüntü kalitesi, netliği, her şeyi "BOK" gibi olur. Çünkü filmin görüntüsü sinemaskoba göre ölçeklendirildiği için oranı bozmuş olursunuz. Çok merak ediyorsanız, "AVI ReComp" programıyla bu işlem gerçekleştirilebilir. Deneyin, görün. Tecrübeyle sabit.

  • Eylül
    3 Ekim 2015 | Cevapla

    Ya film bildiğin Jennifer ve hayalleri izlerken çok sıkıldım ortasında da kapattım bilmiyorum beğenmedim ben, ilk filmin devamı niteliğinde ama keşke 1. filmi öyle hatırlasaydık efsane şekliyle 3. filmle bunu dibe indirmişler 2yi bile çok sevmiştim ama yok bu olmamış oluruda gideride yok. Emeğinize sağlık oda zaman harcayıp eklediğiniz için.

  • can
    3 Ekim 2015 | Cevapla

    ilki guzeldi ikincisi idare eder bu hic olmamis sonu tam komedi

  • aziz
    3 Ekim 2015 | Cevapla

    Meir Zarchi 1978 DE ÇEKTİĞİ FİLMİ ÜSTÜNE TANIMAM VEYSEL BEY O FİLM BU SİTEYE ÇOK YAKIŞIRDI

  • hikmet
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Kaldığı yerden devam... Yine süper olmuş. Emeği geçen arkadaşlara çok teşekkürler.

  • mert
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    uzun zaman sonra güzel bir film halen Mezarına Tüküreceğim 1 deki o küçük kız ne oldu halen o sorunun cvp yok

  • boldpilot96
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    güzeldi,teşekkürler veysel bey,

  • Seher
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Guzeldi izlenebilir ben sadece 2 begenmemistim bu iyi olmus sitelerinize bayiliyoruuuuuum cok iyisiniz yaa bir film koligi olarak hep sizin siteden izliyorum

  • Red3qualizer
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    zaten devam filmleri ilerleyen bölümlerinde her zaman cıvıtıyor, bu filmin serisinde de buna şahit oldum, her zamanki gibi en iyisi ilk filmdi, 2. si idare ederdi, buysa iyice cıvıtmış, Denzel'in Equalizer'i tarzı takılıyor kızımız ama icraata başlayana kadar bi ton hayal vs dağılmış iyice konu, bir psikolojik travma yansıtmaya çalışmışlar ama acele edelim tarzı takılmış yönetmen, hani bu kız normal hayatını devam ettiriyor ama arada böyle gidip geliyor diye göstermek için araya halisülasyonlar koymalar falan :D dedektiflerin cinayeti araştırma tarzları hep bi komedi burda, 35-40. dakikadan sonra odayı toplayarak tamamladım filmi, bi işiniz varsa açın filmi yanınızda ses olsun...

  • radicalprince
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Reversal Bound To Vengeance filmini yüklerseniz seviniriz:)) nette mevcut.

  • hulya
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    olmamaış :(

  • cinescare
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Umarım 4.yü çekmezler .. O derece yani..😴Emek için teşekkürler..

  • gümüş
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Bu seriye bayılıyorum. buda diğer ikisi gibi mükemmeldi. aslına bakarsan tecavüz edeni, asılanı, taciz edeni vs. bu kız gibi yapıp benzetmek lazım.. malum adalet diye birşey yok.

  • radicalprince
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    gerilimi olmayan toplumsal mesaj veren orta halli bir film.serinin ilkinde oynayan sarah butler için seyredilebilir.teşekkürler veysel emeginize saglık.

  • hakan
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Berbat Boş Zaman Kaybı Mezarına Tüküreceğimle Alakası Yok İzlemeyin

  • Denghesiz
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Bir insan böyle bir vahşeti yaşayıp nasıl normal kalabilir.İşte film ilk 2 filmin üzerine o kadar güzel bir noktaya değinmiş ki,kesinlikle 1 ve 2 nin ötesine geçmiş.Filmdeki karakterlerin acısını neredeyse onlarla beraber yaşıyorsunuz.Bu sefer gereksiz uzatılmış açık sahnelerden ve aşırı şiddet içerikli görüntülerden sıyrılıp sizi tamamen kurbanın psikolojisinin içine çekmiş.Film her sahnesiyle neredeyse bir ders niteliğinde.Oyunculuklar ortalamanın üzerinde ve olaylara bakış açısıda basit bir şiddet filmi olmanın çok ötesinde.mutlaka ama mutlaka izlenmesi gereken bir devam filmi.Özellikle o son sahnedeki anlatım beni benden aldı.Bir yönetmen işini ancak bu kadar iyi yapabilir.Son zamanlarda beklemediğim hatta 3. sü çıkarsa aynı tas aynı hamam olur dediğim,ama beni fazlasıyla şaşırtan bir yapım.Bu defa mezara değil ama psikolojimize cidden sağlam tükürüyor.

    • PlaCebOo
      3 Ekim 2015 | Cevapla

      like..!

  • tuba
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    vizyondan önce eklemenize çok teşekkürler bu arada film pek olmamış ben sevmedim yinede izlenir

  • serap
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    Çok şaşırdım görünce, beklemiyordum. Bayıldığım serilerden biriydi . Bu da güzel olmuş, işkence sahneleri az ama etkiliydi. Dozunda koymaları güzel olmuş.1 ve 2 de filmin sonuna koyulan intikam, bu filme baştan sona kadar 1.siyle alakalı olarak işlenmiş. Bir de sarışının oyunculuğu başroldeki hatunun oyunculuğunu gölgelemiş :) ben keyifle izledim. Türe psikolojik gerilim denilebilir. Ama gerilim ve ya korku yok. Güçlü bir intikam duygusu işlenmiş. Sistem sorgulanmış. Pişman olmazsınız..

  • tarkan ozkan
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    korkudan yatamadim psikolojik tedavi görüyorum çok korktum tam bir baş yapıp ayakta alkisliyoirum

  • PlaCebOo
    2 Ekim 2015 | Cevapla

    YooooooooK ArtıK..! yav bir devam filmi bu kadar mı güzel olur... yine sıkıcı şeyler bir başkasinin başına gelip yine aynı olaylar döner diye düşünürken olaya başka bir boyut katmışlar.. Çok begendim.. İlk film güzeldi.. İkincisi tekrar gibi oldu.. Bu mükemmel olmuş kesinlikle.. Bu türü sevenler için KAÇIRILMAMASI gereken bir film.. Bu arada oyunculuk çok başarılı.. Afişteki gibi.. vengeance is mine..! yav hediye gibi oldu Veysel ellerin dert görmesin...

  • Samet07
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Film 1.ve 2 seriye kiyasla olmamis diyebilirim.Yani 1ve 2 daha cok vahset ve gerilim doluydu bu film daha cok psikolojik kacmis 1 ve 2 .filmdeki zevki alabileceginizi düşünmüyorum .Orta seker diyebilirm

  • Divx
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Serilestirilmesi saçma filmlerden biri daha. Tecavuze ugra, iskence gor , intikam al... Ayni plağı döndur döndur oynat. seri yap. Ne manasi varsa...1.yi begenmistim. 2 ve 3 gereksiz.

  • gionovetti
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    The chair

  • Gözbur
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Veysel abi bu ne. Hız vallahi helal olsun çok teşekkürler

  • serap
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Selam, bu siteyi kısa bir süre önce keşfettim ve severek takip ediyorum, benim aradığım bir film var, adını hatırlamıyorum ve çok aramama rağmen bulamadım, belki bana yardımcı olursunuz. hatırladığım bir sahne var, 2 erkek çocuklu bir aile yeni bir eve taşınır, Çocuklar evin bodrumunda müzik kutusu veya radyo gibi bir kutu bulurlar, açınca şeytani bir ruh serbest kalır. Tavanda yürür vs. hatırladığım bu kadar... Şimdiden teşekkürler...

    • Simalay
      2 Ekim 2015 | Cevapla

      Yanılmıyorsam bu filmden bahsediyorsun sinister 2 http://www.filmkorku.org/sinister-2-2015/

      • serap?
        2 Ekim 2015 | Cevapla

        maalesef sinister değil çünkü benim bahsettiğim film daha eski , yine de teşekkürler...

        • Simalay
          3 Ekim 2015 | Cevapla

          The Hole-Mahzen filmi olabilir. Rica ederim buda değilse inş.bulursun :)

    • Simalay
      2 Ekim 2015 | Cevapla

      Süpriz oldu 3 ü beklemiyorduk açıkcası. Hiç tartışmasız izlenemenizi tavsiye ederim. Ben çok beğendim. Verilen mesaj filmde,üzücü ve düşündürcüydü... İlkleri izlemeye devam ediyoruz teşekkürler veysel kardeşim.

  • ASLI
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Guzel film....

  • esma
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    güzeldi ama,ilk iki seri kadar gerilim yoktu içinde..izlenebilir güzel bir film,umarım devamı gelir.

  • eylem
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  • Barış tezer
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Filmi dün torrent sitesinde görmüştüm ve eklemeni istemiştim adamsın admin senden hızlısı yok

  • killer condom
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Güzel filmdi beğendim zaten konuda hatunda filmi götürüyor daha sert olabilirdi demiycem baya sert sahneler mevcut filmde sıkmıyor izletiyor sağolasın Veysel Efendi sayende alt yazılı ilk sizde izliyoruz site Türkiye'de tek izleyiniz arkadaşlar.

  • Korkudelisi
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Aslinda devam filminden çok şey çikartılabilirdi.....tamamen kızın pyskolojik durumuna odaklanılsaydı... yada aksiyona donüp adalet uzerine kurgulansaydı ..bana göre konu cok dağılmış...harmanlamayı becerememişler..film sürüklemiyor...sırf meraktan izledim...olmamış.... hayalkırıklığı emeginize sağlık...

    • Red3qualizer
      2 Ekim 2015 | Cevapla

      aynen arkadaşım senin yorumlarını beğeniyorum hani bazen birşey söylemek istersin ama doğru kelimeleri bulamazsın ya ben yazıyorum yorumu sonra seninkini görüyorum bunu demek istiyordum ben de diyorum, aynen işin özü bu film çok dağılmış

  • Tornado
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Cok guzeldi.

  • Talha
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Filmin 1 ve 2. çok güzel bundan daha çok kahramanımıın rehabilite filmi gibi olmuş.Ben pek beğenmedim boş vakitte izlenir.

  • Nail
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Ben beğenmedim, konusu çok basit. Kızın psikolojik sorunlarıyla derinlik vermeye çalıssalar da olmamış. Veysel kardeşim teşekkürler.

  • Omer
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Film hakkinda bir yorum yapilsaydi daha iyi olurdu aslinda yorumlarda hic boyle bir seye rastlayamadim veysel bey bunu biraz dikkat edersen daha iyi olacak film icinde tesekkur ederim bu arada bu seferlik bakip kendim anlayacagim guzelligini ☺

  • samet
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    film hepp kanla bitiyor ya iyi deilmiş

  • Korkusever
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Teşekkürler işte bu hızınıza hayranım :)

  • can
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Helal olsun veysel abi yeni uyandım uyku sersemliği yanlış falan mı görüyorum dedim :))

  • ups
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    o sondaki dil hareketi için bile izlenir

  • Filmkorku Veysel
    1 Ekim 2015 | Cevapla

    Bazı arkadaşlar filmi benden daha önce nette görmüşler. Doğdurur. Filmi dün sabah hazırladım fakat sunucumdaki problemden dolayı bir türlü ekleyemedim. Yoksa KİMİN HADDİNE BİZDEN ÖNCE TR'DE İLK EKLEMEK. Filmkorku & Filmakinesi her zaman 1 adım önde ve gururla sunar.

  • yasemın
    30 Eylül 2015 | Cevapla

    fılm 9 ekımde türkiyede vizyona giriyor. ne zaman yüklersiniz veysel bey :)

    • Filmkorku Veysel
      1 Ekim 2015 | Cevapla

      Vizyondan önce eklemiş olduk :=)

      • Yasemin
        1 Ekim 2015 | Cevapla

        Çok teşekkür ederim iyiki varsınız :))

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Online Film Tartışma
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
SiREN 2016 izle
SiREN 2016 izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 6.1/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, izlenmesi gereken korku filmleri, Türkçe Altyazılı
Blood Brothers – Kan Kardeşler 2015 izle
Blood Brothers – Kan Kardeşler 2015 izle
Yapım Yılı : 2015
Imdb Puanı : 4.3/10
Türü : 2015 Korku Filmleri, Türkçe Altyazılı
The Eyes of My Mother izle
The Eyes of My Mother izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 6.6/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Türkçe Altyazılı
Nefesini Tut – Don’t Breathe HD izle
Nefesini Tut – Don’t Breathe HD izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 8.3/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj
They Look Like People izle
They Look Like People izle
Yapım Yılı : 2015
Imdb Puanı : 6.0/10
Türü : 2015 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Morgan izle
Morgan izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 5.9/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı