“Canli 
Kanlı Mesai – Severance 2006 Türkçe Dublaj izle

Sabah dokuzdan akşam beşe kadar çalışmak gerçek bir ölüm olabilir ama iş arkadaşlarıyla yapılacak sosyal bir aktivite ölümden de beterdir. Amerikan menşeili bir silah firmasının İngiliz ofisinde çalışan yedi iş arkadaşı, performanslarından dolayı şirket tarafından ödüllendirilir ve haftasonu için Macaristan ormanlarında bir paintball gezisine gönderilirler. Gittikleri gezi, ölüme susamış katil ruhlu yağmacılar tarafından sabote edilir. Burada iş kurallarının geçerliliği yoktur, en akıllı kim ise bu korkunç iş gezisinden o sağ çıkacaktır. Mesai arkadaşlarının kötü kaderleri, insanları öldürmek için kullanılan silahlar üreten bir şirkette çalışmaya mı bağlıdır? Korku sinemasından güzel bir örnek sunan bu film, kara mizaha da yer vererek kahkaha dolu sahneleri ile de dikkat çekiyor Filmkorku iyi seyirler diler.

“Canli

16 Yorum yapılmış

  • lord74
    15 Kasım 2016 | Cevapla

    Güzel film mantik hatalarina fazlaca takili kalmayin bence. Paylasim icin tesekkürler.

  • su
    10 Kasım 2016 | Cevapla

    Film gayet güzeldi hatta bazı sahneleri komedi şeklide yapmışlar izleyin derim ;)

  • tuba
    26 Ekim 2016 | Cevapla

    korku komedi karışımı bişeydi ben çok beğendim

  • ercan
    23 Ekim 2016 | Cevapla

    tam bir gerilim filmi. izleyipte beğenmeyen arkadasarın beklentısı ne acaba gerilim filmlerinde...? ekleyen bize izletme frsatı veren burrdakı arkadaslara ve fılmı yapanlara teşekkürler...emegınıze saglık

    • inandan
      27 Ekim 2016 | Cevapla

      valla senin yorumuna baktım izliyim dedim ama film kötü hacı. Bu korku filmi değilki. korkuyu geçtim ucu ucuna gerilim filmi. IMDB de bu kadar puan alması beni şaşırttı. Neyse beğenenlerde olmuş. zevkler tartışılmaz

  • Cengiz
    21 Ekim 2016 | Cevapla

    Son dönemlerde izlediğim en iyi filmlerden biriydi. Beğenmediğini iddia eden, yok bilmem kaç dk ya kadar dayandım diyenlerin bu sitede işleri yok bence. Korku filmlerini sevmiyorsanız izlemeyin, izlemeye çalışıp da yorum yapmayın!

  • KORKUKOLİK MEN
    21 Ekim 2016 | Cevapla

    Filmin girişi güzeldi.Fakat devamı (ilk 48 dakika) durağan ve sıkıcıydı.Filmin ikinci yarısı bol kanlı sahneleriyle surukleyıcı buldum.80'lerin ünlü tarzı teen-slasher türü bir filmdi.Yani konu klişe.Ayrıca korku-komedi türündeydi.Bazı bölümleri komikti.Fakat oldum olası korkuyla karışık komedilerden haz etmem.Oyunculuk iyiydi.Sonuç olarak orta düzeyde bir filmdi.Finalide teen-slasher klişesi.Kurguda mantık hataları epey fazla.Sağlam bir hikayeye dayanmıyor.

  • KORKUKOLİK MEN
    21 Ekim 2016 | Cevapla

    Filmin girişi güzeldi.Fakat devamı (ilk 48 dakika) durağan ve sıkıcıydı.Filmin ikinci yarısı bol kanlı sahneleriyle surukleyıcı buldum.80'lerin ünlü tarzı teen-slasher türü bir filmdi.Yani konu klişe.Ayrıca korku-komedi türündeydi.Bazı bölümleri komikti.Fakat oldum olası korkuyla karışık komedilerden haz etmem.Oyunculuk iyiydi.Sonuç olarak orta düzeyde bir filmdi.Finalide teen-slasher klişesi.

  • Aslan
    19 Ekim 2016 | Cevapla

    Veysel bey kardeşim geçenlerde aon dönem çıkan Türk korku filmlerini yazdım. Hiç takip ediyor musun acaba? Tekrar rica edeyim,6-7 tane fragmanlarından sağlam film oldukları belli olan Türk korku filmleri var, lütfen takibe al

  • Selami Layt
    19 Ekim 2016 | Cevapla

    Arkadaşlar sonuna kadar izledim. Kampa gidip sonunda birinin sağ kaldigi turden bi film. Amaa bu onlara gore sacma. Yani adamlar bunlari nicin yakalamaya calistigi veya bir toplumsal mesaj felan verilmiyo ve cok sacma yerler var. Bence izlemeyin.

  • gözde
    19 Ekim 2016 | Cevapla

    56 dk dayanabildim saçma sapan film ımdb aldandım yazıklar olsun

  • TNK
    18 Ekim 2016 | Cevapla

    Sayın admin ben de sizden ilk ve son kez bi istekte bulunacağım:Lütfen şu siteye izleyicilerin film isteklerini yazabilecekleri bi istek köşesi ekleyin. Yorumların arasında film isteği görmekten gına geldi çünkü.

    • Filmkorku Veysel
      19 Ekim 2016 | Cevapla

      Facebookta sırf bu istekler için profil açtım dur onu olmadı sitenin bir köşesine yazayım ordan istek yapsınlar

  • koray bülbül - samsun
    18 Ekim 2016 | Cevapla

    23. dakikaya kadar izledim ancak geri kalan bölümünde birşeyler olacak beklentisiyle riske atmak istemedim. Vakit kaybetmeden başka bir filme geçiyorum.

  • ebru
    18 Ekim 2016 | Cevapla

    veysel bey selamlar birazda değişik filmler indirmenizi rica ederim bir istekte bulunmuştum bir film ama altyazı seçeneği yok altyazı ekleyip buraya yüklerseniz sevinirim (robert the doll 2015 )

  • moonlight
    18 Ekim 2016 | Cevapla

    daha önce izlediğim güzel bi film.

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Online Film Tartışma
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
Huset 2016 izle
Huset 2016 izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 4.5/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Türkçe Dublaj
Merhamet 2016 izle
Merhamet 2016 izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 5.1/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Türkçe Dublaj
Don’t Blink izle
Don’t Blink izle
Yapım Yılı : 2014
Imdb Puanı : 4.8/10
Türü : 2014 Korku Filmleri, Türkçe Dublaj
Kevin Hakkında Konuşmalıyız HD izle
Kevin Hakkında Konuşmalıyız HD izle
Yapım Yılı : 2011
Imdb Puanı : 7.5/10
Türü : 2011 Filmleri, Gerilim Filmi, imdbden 7 üstü puan alan korku filmleri, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj
Lanetli Kız – Türkçe Dublaj izle
Lanetli Kız – Türkçe Dublaj izle
Yapım Yılı : 2012
Imdb Puanı : 6.1/10
Türü : 2012 Filmleri, Türkçe Dublaj
The Darkness 2016 izle
The Darkness 2016 izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 4.1/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj
Reklam
cialis cialis