Huset 2016 izle

Bir Norveç askerinin 2. dünya savaşı sonrası Alman askerleri tarafından esir almasını konu alan film, hiç beklenmedik olaylarla korku dolu bir çıkmaza dönüşüyor.

26 Yorum yapılmış

  • Esra
    10 Aralık 2016 | Cevapla

    Sevmedim 10/2

  • ecem
    6 Aralık 2016 | Cevapla

    ya siz hayırdır ya benim 14.dakikama takmışsınız beğenmediysem beğenmedim beğenmek zorundamıyım bi çok insan bi çok filmi beğenmiyo ve görüşlerini dile getiriyor bu kadar hakarete ona buna şuna ne gerek var? filmin yönetmeni size para mı veriyor hayırdır yani saygı duymayı ögrenin biraz hayvanlaşmayın.

    • Tako
      11 Ocak 2017 | Cevapla

      Sen ne takıntılı,psikolojisi bozuk gerzek bir hatunsun ya..Saygıdan bahsediyorsun hakaret ediyorsun,eleştiriye açık olun diyorsun seni eleştrienleri eleştiriyorsun.Tam bir gereksizsin biliyorsun bunu değilmi?

  • osman
    4 Aralık 2016 | Cevapla

    Bu filme bu puan bile çok. toplam 3 kişiyle yapılmış, basit, çocukça bir senaryo. Seyrederken insan "ne olur film bitsin" diye ızdırap çekiyor. Seyretmeyin...

  • SiyahsancaK
    3 Aralık 2016 | Cevapla

    The Autopsy of Jane Doe (2016) filmi yüklersen sevinirim Sayın Veysel

  • Sevket
    3 Aralık 2016 | Cevapla

    Beyler naziler cok scherefsisiler ben de austriada yasiom ondan yani filmden anamiorlar

  • wiwa
    2 Aralık 2016 | Cevapla

    olumsuz yorum yazan sigirrrr larin bakmayin. Direk izle. 14 dk izlemis , yok begenmemis..Dawar seni

    • ecem
      6 Aralık 2016 | Cevapla

      sensin davar öküzz

  • azucar
    2 Aralık 2016 | Cevapla

    Beğendim sonunu merak ettirip izlettiriyor.

  • azucar
    2 Aralık 2016 | Cevapla

    Bazı filmler için olumsuz yorumlar yapılıyor yinede şans verip izliyorum ve beğendiklerim oluyor.Bu filmide izleyip yazıcam.Admin çok teşekkürler site bi harika olumsuz yorum yapanlar dikkate alma olumsuzlar her yerde mevcut iyi film olduğu kadar kötüde olucak burda çeşitlilik var.Emeğinize sağlık teşekkürler.

  • Fırat
    1 Aralık 2016 | Cevapla

    Ooooo 2.dünya savaşı Ooooo natziler Ooooo hitler Öyleyse heil hitler,şaka bi yana 2.dunya savası fılmı olsun camurdan olsun.Bayılıyorum o dönemlerde geçen filmlere korkusuda normalide farketmez.

  • Nur
    1 Aralık 2016 | Cevapla

    14.dk da filmi bırakıp film elestrmenliğine soyunmana itibar etmeyip fil mi izledim gayette keyif aldım.bizim için bir lutufsun kıymetli admin sonsuz teşekkürler..

    • ecem
      6 Aralık 2016 | Cevapla

      buranın admini candır ama ama admine "lütufsun" kelimesini kullanan bir gerizekalının yorumlarına hiç itibar etmemek gerek her filmin altına bir sürü kişi yorum yapıyo benim yorumum neden bu kadar koydu anlayamadım? evet ON DÖRDÜNCÜ DAKİKASINDA KAPADIM 2 KİŞİYLE FİLM YAPMIŞLAR İGRENÇTİ ÇOK SIKICIYDI VAR MIII?

      • ksenon
        6 Aralık 2016 | Cevapla

        Ecem sen film izleme bence

  • yasemin
    30 Kasım 2016 | Cevapla

    veysel bey mrb sızden cassadaga fılmını yuklemenızı rica edıyorum cok aradım bulamadım sıde yuklemıssınız ama suan lınk calısmıyor tsk

  • ayşe
    30 Kasım 2016 | Cevapla

    ben yandım siz yanmayın......tam bir zaman kaybı.......

    • Gokhan
      30 Kasım 2016 | Cevapla

      Ayşecim pepe izle kendine gel üstün kusursuz eleştirin için teşekkür ederim çok incesin

    • Mert
      1 Aralık 2016 | Cevapla

      Ulan bişeyide beğenin onu beğenmiyonuz şunu beğenmiyonuz siz yapında görelim ozaman

  • Alp
    30 Kasım 2016 | Cevapla

    Gerilim ve korku dolu güzel bir film tavsiye ederim izleyin

  • niloş
    30 Kasım 2016 | Cevapla

    döngülü filmlerden.iyi bir başlangıç.konu güzel ama gelişme ve sonuç daha iyi olabilirdi.seyrederken sıkılabilirsiniz.

  • ecem
    30 Kasım 2016 | Cevapla

    14.dakkasında kapadım yoklukta bile izlenmez. emeğinize sağlık

    • Mert
      1 Aralık 2016 | Cevapla

      14 dakkia izleyip filmimi yorumluyon

    • Enes
      4 Aralık 2016 | Cevapla

      Film 15. dakikasından sonra çok iyiydi.

  • Samet
    30 Kasım 2016 | Cevapla

    Bence güzel bir filmdi. Dönem korku filmlerinden biri ve dozunda olmuş. Ben keyifle izledim, emeğinize sağlık.

  • toprak
    30 Kasım 2016 | Cevapla

    altyazıda olsa iyidi ama yok :/

  • Mert
    29 Kasım 2016 | Cevapla

    Film güzel izlenebilir

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
Bed of the dead
Bed of the dead
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 4,9/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Munafık izle 2016
Munafık izle 2016
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 7,4/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Gece Bekçisi – The Night Watchmen
Gece Bekçisi – The Night Watchmen
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 5,5/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Korku Komedisi, Türkçe Dublaj
Seklusyon izle
Seklusyon izle
Yapım Yılı : 2016 - Filipinler
Imdb Puanı : 7,0/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Nightworld – Gecenin Gizemi, izle, türkçe dublaj
Nightworld – Gecenin Gizemi, izle, türkçe dublaj
Yapım Yılı : 2017
Imdb Puanı : 5,9/10
Türü : 2017 Korku Filmleri, Genel, Gerilim Filmi, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj
Paranormal Witness – Sezon 4 Bölüm 4 – Suzy Doll
Paranormal Witness – Sezon 4 Bölüm 4 – Suzy Doll
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 7,8/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Gerilim Filmi, Günün korku filmi, Paranormal Witness 4. Sezon, Türkçe Altyazılı