“Canli 
Forsaken 2016 izle

Karısının ölümcül hastalığa yakalandığını öğrenen rahip onu kurtarmak için, öğrendiği şeytan çıkarma bilgisini karısının bedenini ele geçirtip onu kurtarmak için kullanmaya karar verir.

“Canli

43 Yorum yapılmış

  • lord74
    8 Nisan 2016 | Cevapla

    Film hic güzel degil kimseye tavsiye etmem. Paylasim icin tesekkürler.

  • Aylin
    5 Nisan 2016 | Cevapla

    Birinci odnok acaip bunalik 2. Calismiyor 3 de oyle4 de 8 dakkada donuyo ve ilerlemiyo tabletten izliyorum 6 aydan fazladir burda ama olmuyor bir turlu

  • Aylin
    4 Nisan 2016 | Cevapla

    Admin acaba yorumlari okuyomusun flim sorumlu acilmiyo diye bagiriyoruz nerdesin ya

    • Filmkorku Veysel
      4 Nisan 2016 | Cevapla

      İlginç bende tüm seçenekler açılıyor sorunsuz. Sizde nasıl bir hata veriyor ve mobildemisiniz yoksa pc demi?

      • xibalbaa
        16 Nisan 2016 | Cevapla

        Bir korku filmi hastası olarak bu site benim için bulunmaz nimet. Ama bende de bir sorun var genel olarak tüm sitede sorun var aslında. Yani şöyleki ben filmleri tvden izliyorum ama bu sitedeki hiçbir player tam ekran olmuyor her filmde denedim. Ama tam ekran yapamıyorum. Bu site dışındakilerde sorun yok burada neden olmuyor anlamadım sonuçta aynı player diğerleri de. Mecburen filmleri buradan seçip başka yerde izlemek zorunda kalıyorum :/ sebebinin ne olabileceğini biliyor musunuz?

        • Gokhan
          3 Kasım 2016 | Cevapla

          Google Chrome'dan izleyin. İnternet Explorer'da öyle bir sıkıntı var.

  • Aylin
    3 Nisan 2016 | Cevapla

    Bu filme ilk yorum yapip heycanla bekleyen benim bunu biliyosun admin sadece 3 . Secenek calisiyor 7. Dakkada islem finito baby digerleri desen hak getire 40 yilin basi bi film gelmis gecenin saat tam 00.04 ve icine edip biraktiniz yapamiyosaniz devredin siteyi kimseyide bu kadar gece gece sinirkendirmeye hakkiniz yok .... soylecek daha cok sozum var susuyorum. Ve cevap bekliyorum.

  • cigdem
    26 Mart 2016 | Cevapla

    veysel bey ben telefondan film izliyorum. vidag 8dakikada bir disari atiyor ,mail.ru hic calismiyor, oburlerinden hic izleyemiyorum. bu filmi filmakinesine eklermisiniz ordan daha rahat izliyorum. rica etsem...

  • korkumen
    24 Mart 2016 | Cevapla

    play tuşuna sakın basma

  • Circassian
    22 Mart 2016 | Cevapla

    Rica etsem Karanlık Korkusu 2014 Avustralya yapımı olan filmi yükler misiniz?teşekkür ederim.

  • agoafra
    22 Mart 2016 | Cevapla

    admın yenı fılm atarmısın 2 3 gundur aynı ekrana bakıyorum rica etsem bıraz yavasladı yıne

  • umut
    22 Mart 2016 | Cevapla

    Veysel bey merhabalar, uzun zamandır bütün korku filmleri buradan takip etmekteyim harika çalışmaların devamı böyle devam.. yalnız Dabbe 6 ne zaman düşer ??

    • agoafra
      23 Mart 2016 | Cevapla

      dostum laf cakmaya calısma bende uzun zamandır bu siteyi takip ediyrm memnunum ama 3 gün 4 gün aynı filmleri görünce ister istemez tepki cekıyor biraz kendıne update yap basıt hareketler bunlar

  • Delisiyah
    22 Mart 2016 | Cevapla

    Sakın izleme gibi bir hata yapmayın sakın

  • Gendes
    22 Mart 2016 | Cevapla

    Abi "Gassal" filmi ne zaman olucak? turk filmi

  • kağan
    22 Mart 2016 | Cevapla

    Berbat..

  • su
    21 Mart 2016 | Cevapla

    filmin bitişi başlangıcından daha saçma ... yani olaylar son derece karışık .. beğenmedim ..

  • nurten
    21 Mart 2016 | Cevapla
    • nurten
      22 Mart 2016 | Cevapla

      Benim yorumunda kötü bisi yok neden yayınlanmış çok uzuldum

  • derya
    21 Mart 2016 | Cevapla

    çok saçma bi filmdi korku falan değildi çekim senaryo berbat ben yarım saat zor dayandım kapadım

  • Amenra
    21 Mart 2016 | Cevapla

    Ya şimdi bu yorumlara bakinca izlesem miii izlemesem miii bilemedim ama admin yuklemis ayip olmasin bi bakayım izliyim yine yorum yaparim :)

  • PlaCebOo
    21 Mart 2016 | Cevapla

    aerobasi hareketlerden girdik atlardan çiktik.. filmde giriş yok hoppp orta yerden girmiş son da yok öylece bitiyor.. şizofren bi adam ve saf karısı ve saf kızı ile yaşamanin verdigi zorlukla, geçmişi tekerrür eden inançlarını sorgulayan tekrardan doğru yola giren bir adam... belki de bütün exorcist filmleri içinde en gereksiz buldugum bir film oldu.. hala düşünüyorum neydi şimdi bu.. :(( idrak etmesi gerçekten güç yani.. şeytan kime giriyo kimden çikiyor belli degil.. adam da nasil papaz o da belli degil.. meksika filmleri ile japon korkularının harmanlanmiş hali gibi.. ayrıca o kızı da insan gothic yapar o ne bratz bebekleri gibi.. makyaj oyunculuk vs ne var ne yok berbattı.. bu kadar çok yazmamin nedeni gerçekten sinir oldum ya filmden bişi anlamadim ve çok sık olan bir şey degil bu :)) neyse emek emek ahh ahh saat 04:43 olmuş bak yaptigim yoruma bak.. :)) izleyin yine de.. anlayan olursa da bana spoiler olarak yorum yapsin hayrına.. :))

  • Leyla
    20 Mart 2016 | Cevapla

    Oley sıkıntıdan patlıyodum çook teşklr film korku

  • Esra
    20 Mart 2016 | Cevapla

    Oyuncularıyla kadrosuyla ve oyuncu performanslarıyla mükemmel bir film olmuş, herkese tavsiye, beklemeyin izleyin

  • Serkan Tam35
    20 Mart 2016 | Cevapla

    Film kötüydü makyajlar çok abartılı olmuştu metal kliplerdeki gibi

  • Funda
    20 Mart 2016 | Cevapla

    Hiç tavsiye edemeyeceğim. Zaten sonunu getiremedim, sıkıntıdan yüreğim daraldı

    • akın
      21 Mart 2016 | Cevapla

      aynen çok sıkıcıydı

  • madgez
    20 Mart 2016 | Cevapla

    ne ezık ınsanlarsınız fılmı bıle kadın erkek dıye ayırıp erkeklerı kotuluyorsunuz ana olmaktan bahsedıyorsunuz unutmayın sız tek basınıza ana olmuyorsunuz leylekler getırmıyor cocukları ezıkler sızı rabıa yazıyorsun ne anlama geldıgını bılmıyorsun ...ezıkkkkk

  • Aylin
    20 Mart 2016 | Cevapla

    Admin iyi ciglik attirdin bana gunde 4 kere kontrol ediyodum valla gece olmasini sabirsizlikla bekliyorumm supersin adminnn adamin dibisin

  • ela
    20 Mart 2016 | Cevapla

    eee noldu şimdi

  • Mecho
    20 Mart 2016 | Cevapla

    Güzel film, tesekürler Veysel Bey :) Unfriend 2016 filmi nezaman eklenir acaba :/

  • mehtap
    20 Mart 2016 | Cevapla

    ben ettim siz etmeyin emeğe saygı tamamda ama bu hiç olmamış neyapıyım

  • ssl
    20 Mart 2016 | Cevapla

    Cunku erkekler pisliktir.seyatn asidir, kabullenmez.Setanda pislikleri ortaya cikarir.Temiz kadinlari kirletir seytan.Ama kirlenmeden ogrenemezsin.Kadinlar her zaman saf ve temizdir.Caresizdir? Ezilmistir.Vicdanlidir.Oyuzden analik dogum kadinlara verilmis bir ayricaliktir.Seytanda lazimdir.Genelde temiz.saf kadinlara musallat olur.Allah seytani bosuna yaratmamis.Sonra o kadinin vebresinseki herkesin pisligi dokulur.

    • Rabia
      20 Mart 2016 | Cevapla

      Dunyadaki butun vahset erkek elinden cikiyor savaslar katliamlar tecavuzler ( okadar ki kadinlari birak cocuklara hayvanlara dusmus tcvz vakalari) kadinin acizligiymis merhametiymis bunu birakiniz bir kenara SEYTAN ERKEGIN KARSISINDA ONUNU ILIKLER.USTASINA OGRETECEK BIRSEY KALMADIGI ICIN... Yoksa cehennem ezik kadinlar icin degil sadece

  • aydin
    20 Mart 2016 | Cevapla

    fragman güzel izlenir bu film ama gece değil :)

  • ada
    19 Mart 2016 | Cevapla

    güzel bir film emeği geçenlere teşekkürler. Uzun zamandır aradığım bulamadığım bir film Mahzen – The Crypt 2009 yapımı olan.Arşivinizde varsa eklerseniz sevinirim .

  • Rabia
    19 Mart 2016 | Cevapla

    Su mantigi hic anlamiyorum..neden seytan filmlerinin hemen hemen hepsi kadin odakli basrolde hep kadin ele gecirilir kadin yakalanir kadina uygulanir eziyetler . Erkekler SEYTANGECIRMEZ MI:))) Mantik aranmayacagi icin filmlerde (cunku mantik ararsan dogruyu secmek zorunda kalirsin...) O yuzden SACMASAPAN BIR FILM DIYORUM TABI KI IZLEMIYORUM....

    • kader
      19 Mart 2016 | Cevapla

      Çünkü erkeklerden daha güçsüz olduğumuz içinmiş bu sebeple daha kolay elegeçirilmiş kadınlar bende merak ederdim hep böyle açıklanıyo:)

    • loli
      20 Mart 2016 | Cevapla

      The possession of michael king diye de film var boyle geri kafali konusma erkekler de kadinlarda iyi veya kotu olabilir..cinsiyet ayrimi gormek istemiyorsan once sen yapmayacaksin...

  • dddq
    19 Mart 2016 | Cevapla

    alt yazı yokmu veysel bey tek open da göremedim bi kontrol edermsiniz

    • Filmkorku Veysel
      19 Mart 2016 | Cevapla

      Openda bir hata olmuş ondan dolayı diğer seçeneklerden izleyebilirsiniz.

  • Aylin
    17 Mart 2016 | Cevapla

    Sevgili admin acikcasi uzun sure sonra gördüğüm en iyi korku filmi fragmanlarindan biri masallah butun korku ogelerim icerisinde mevcut filmin vizyon tarihi falanda yazmiyo ne zaman eklenir bu film siteye cogu yorumlarima cevap vermediniz umarim buda oyle olmaz... kolay gelsin.

    • Filmkorku Veysel
      17 Mart 2016 | Cevapla

      Yakın bir zamanda eklenmiş olacak.

Yorum yapın

Reklam
Reklam
Online Film Tartışma
Bunlarıda İzleyebilirsiniz
SiREN 2016 izle
SiREN 2016 izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 6.1/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, izlenmesi gereken korku filmleri, Türkçe Altyazılı
Blood Brothers – Kan Kardeşler 2015 izle
Blood Brothers – Kan Kardeşler 2015 izle
Yapım Yılı : 2015
Imdb Puanı : 4.3/10
Türü : 2015 Korku Filmleri, Türkçe Altyazılı
The Eyes of My Mother izle
The Eyes of My Mother izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 6.6/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Türkçe Altyazılı
Nefesini Tut – Don’t Breathe HD izle
Nefesini Tut – Don’t Breathe HD izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 8.3/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı, Türkçe Dublaj
They Look Like People izle
They Look Like People izle
Yapım Yılı : 2015
Imdb Puanı : 6.0/10
Türü : 2015 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı
Morgan izle
Morgan izle
Yapım Yılı : 2016
Imdb Puanı : 5.9/10
Türü : 2016 Korku Filmleri, Günün korku filmi, Türkçe Altyazılı